• Nestlé зар сурталчилгааны холдингоос хараат бус мэргэжилтнүүдийн хэлтэс байгуулжээ

    2019-11-22

    Дижитал хэвлэл мэдээллийн салбар дахь Глобал чадварын төвийн үйл ажиллагаа нь зар сурталчилгааны платформуудтай харилцах харилцаа холбоог сайжруулах, тэдэнтэй ажиллахдаа ил тод байдлыг хангахад чиглэнэ. Тус хэлтэст WPP, Publicis Groupe, Dentsu Aegis Network, IPG-ийн төлөөллүүд багтжээ

    Nestlé холдинг нь агентлагуудаас хараат бус дижитал технологийн мэргэжилтнүүдийг багтаасан дотоод хэлтэс байгуулжээ. The Drum-ийн мэдээлснээр дижитал медиа дахь дэлхийн чадамжийн төвийн ажил нь дижитал зар сурталчилгааны сувгуудтай ажиллах “ил тод байдал, үр ашгийг нэмэгдүүлэх” чиглэлд ажиллах ажээ.

    DCoC баг нь WPP, Dentsu Aegis Network, IPG, Publicis Groupe зэрэг холдингийн компаниудын мэргэжилтнүүдийг цуглуулсан байна. Тус төвийг Nestlé-гийн Глобал Борлуулалт ба Цахим бизнесийн тэргүүн Себастьян Шепаняк, дэлхийн маркетинг, олон нийттэй харилцах захирал Том Будай нар удирдан явуулна.

    Энд мэргэжилтнүүдийн бүлэг ажиллах болно. Үүний нэг нь зар сурталчилгааны платформууд, түүний дотор Google, Facebook, орон нутгийн зах зээл дээрх хэвлэн нийтлэгчидтэй ашигтай хэлэлцээрүүд хийхэд туслах аж.

    Нэмж дурдахад, DCoC нь дижитал зар сурталчилгааны нийлүүлэлтийн сүлжээний ил тод байдлыг нэмэгдүүлэхэд анхаарч ажиллах болно. Сүүлийн нэг жилийн хугацаанд сайтуудын үйл ажиллагааны зарчим тодорхой болоогүйгээс Nestleé хамтран ажилладаг SSP (програм хангамжийн платформ)-ийн жагсаалтыг 65-аас арав болгон бууруулжээ гэж The Drum бичжээ.

    Себастьян Шцепаняк хэлэхдээ DCoC-ийн “эрлийз загвар” нь Nestlé-г компаний зорилгоос хамаарч мэргэжилтнүүдийг сонгон шалгаруулж, KPI-д хүрэх боломжийг олгох юм. Үүнтэй ижил төстэй аргыг өмнө нь Procter & Gamble гаргасан бөгөөд энэ нь зар сурталчилгааны үр нөлөөг үнэлэхийн тулд бие даасан шинжээчдийг хөлсөлсөн хэрэг байсан.

    Бусад томоохон корпорациудын дунд зар сурталчилгааг орчуулах хандлага ажиглагдаж байна. Жишээлбэл, Bayer эмийн компани нь 2020 онд бие даасан програмын зар сурталчилгааны худалдан авалт хийхээр төлөвлөж байгаа бол FMCG-г үйлдвэрлэгч Unilever нь өөрийн дижитал орчинд энэ компанийг төлөөлөх үүрэгтэй U-Studio агентлаг, U-Entertainment агуулгын студийг байгуулаад байна.

    gereg.mn

    АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд манай сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

    Холбоотой мэдээ